سوالات رایج قبل خرید

آیا فروش حضوری دارید؟

با مراجعه به دفتر فروش: رشت، پل جانبازان، بلوار امام رضا (ع)، روبروی اولین دوربرگردان، گروه تامین و فروش قطعات کارما یدک می توانید قطعه موردنیاز خود را به صورت حضوری خریداری نمایید.

ضمانت تحویل کالا به مشتری چیست؟

کارما یدک یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تامین قطعات در کشور می باشد که در شهر رشت واقع شده و دارای سابقه ای درخشان در این حوزه است. شما می توانید با اطمینان کامل خرید خود را ثبت نمایید. پس از ثبت خرید، همکاران ما کالا را برای شما ارسال نموده و کد رهگیری پست برایتان ایمیل خواهد شد تا بتوانید به راحتی وضعیت ارسال را پیگیری کنید.

مدت زمان تحویل کالا چند روز است؟

کالاهای خریداری شده در شهر رشت در کمتر از دو ساعت به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. سفارشات مشتریان عزیز در سایر شهرها در سراسر کشور عموما 2 الی 4 روزه تحویل می گردد.

آیا امکان پرداخت مبلغ درب منزل به هنگام تحویل وجود دارد؟

برای مشتریان ساکن در شهر رشت این امکان وجود دارد. اما متاسفانه برای سایر مشتریان امکان پذیر نیست. به طور کلی پرداخت به دو شکل صورت می گیرد: 1- درگاه پرداخت امن پی 2- کارت به کارت

آیا قطعات اصلی هستند؟

گروه کارما یدک با افتخار اعلام می کند که کلیه قطعات اصلی و با کیفیت هستند و از شرکت های اصلی وارد کننده قطعات یا از تولید کننده های نام آشنا و معتبر داخلی تامین می گردند.

نحوه ارسال کالا چگونه است؟

کالاها عمدتا از طریق پست ارسال می گردد و به محض ارسال، کد رهگیری به مشتری اعلام می گردد. اما از آنجایی که پست تضمینی برای کالاهای شکستنی ندارد، برخی کالاهای حساس و شکستنی مانند چراغ ها و پوسته سپر عموما از طریق اتوبوس و با هماهنگی مشتری ارسال می گردد.

هزینه پست چگونه محاسبه می شود؟

هزینه پست بر اساس وزن کالا محاسبه شده و به فاکتور خرید مشتری اضافه می گردد. هزینه ارسال توسط اتوبوس نیز پس پرداخت می باشد و تنها هزینه اندکی برای ارسال کالا تا ترمینال اخذ می گردد.

چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

مراحل مختلف ثبت، سفارش و ارسال کالاها به صورت منظم از طریق ایمیل به مشتری اطلاع رسانی می شود. در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفارش خود می توانید با واحد پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایید.